Ford Thunderbird: American Icon
Ant’s sidekick Darren finds a 1964 Ford Thunderbird to restore. Although it runs, it needs a facelift, but Ant’s worried about pricey American parts. Meanwhile, Ant's dad and brother strike a deal for bricks with Ant’s Wheeler Dealer mate, Mike Brewer.