Tiffany Haddish Does Shark Week
Tiffany Haddish hosts Shark Week! While her fantasy was to uncover the secrets of shark sex sailing on the fanciest yachts, surrounded by friendly sea creatures and pampered by a handsome merman, she's in for the sharkiest of wake-up calls.