Southern California Wedding
Valerie Bertinelli whips up her favorite SoCal-inspired dishes to celebrate her producer's engagement. She spices up dinner with a Chili Verde Chicken, Spanish-Style Cauliflower Rice and Esquites. Valerie then toasts the couple with a Cherry Margarita.