Masterpiece Eater
Valerie Bertinelli celebrates springtime with edible, gallery-worthy dishes. She starts with a colorful Roasted Vegetable Lentil Salad and beautiful Focaccia Garden Bread. Then, she makes a stunning Aqua Pazza and a vibrant Strawberry Lemonade Zebra Cake.