Over a dozen smooth-coated otter families live in Singapore. A matriarch called Anna rules the most powerful group, enjoying a privileged lifestyle in Marina Bay. Her nemesis, Mia, lives paw-to-mouth in the adjacent river, eyeing Anna's good fortune.