Revealed: Perak - Malaysia's Abode Of Grace
His Royal Highness Sultan Nazrin Muizzuddin Shah carries out a series of royal ceremonies as a necessary rite of passage to be enthroned as the 35th ruler of Perak Darul Ridzuan, the "Abode of Grace."