Pardon My French!
Pratik Gandhi tries to cook a surprise meal for his wife and friends at Mumbai’s Slink And Bardot, known for its European cuisine. Pratik has a limited palette, but he's mentored by Chef Vidit Aren as he attempts Coal Roasted Mushrooms and Artichokes.