Katsu with Karan
Karan Johar teams up with chef Lakhan of Japanese restaurant Mizu to make a surprise meal for his friends. Karan attempts a Katsu Curry and tries sushi rolling, but realizes that no amount of jokes, charm or tantrums will help him escape the cooking.