I Didn't Mean To Make Randy Cry
New consultant Cat has her work cut out for her trying to find the perfect dress for singer-songwriter Mary Lambert, and bride Emerald finally has her dress delivered! Then, bald bride Rachel makes comments that bring Randy to tears.