It's Gotta Be ... Substantial
Vanisha wants a sexy dress, but her opinionated sisters become an obstacle. Kelsey lost her mother at a young age, but her three aunts are here to help her shop. Paris is a former bridal consultant who needs an over-the-top ball gown.