The Manager and the Salesman
The office is eager to welcome Sabre CEO Jo Bennett to Scranton, and are dazzled by her. But when Jo finds out there are two branch managers, she says either Michael or Jim must go back to being a salesman. Andy’s Valentine’s Day plan backfires.