The Wedding Diary
On the wedding day, Daniel discovers that most of the red packets he has planned to use to foot the bill have gone missing!
On the wedding day, Daniel discovers that most of the red packets he has planned to use to foot the bill have gone missing! Out of desperation, he heads to the nearby casino to try his luck and ends up losing more money.