MarkKim + Chef Tam
Celebrity Chef Tam tasks Kim with making pasta from scratch -- a dish she previously failed at. Will Kim be able to absorb her new skills and execute Chef Tam's healthy menu featuring fresh pesto and butternut squash soup?