Chicken Biryani
Chef Maneet Chauhan makes Chicken Biryani with layers of marinated chicken, herbs, rice, saffron milk, cashews, golden raisins and much more. Plus, Maneet shares her tips and tricks for cooking the perfect basmati rice!