Chicken Tikka Masala and Aloo Gobi
Chef Maneet Chauhan is cooking up her signature shortcut recipe for a classic Chicken Tikka Masala, which packs in all the flavor in half the time. Next, Maneet makes a vegetarian feast of Aloo Gobi filled with hearty warming spices.