Petronas Window Cleaners
The Petronas Towers are the world's tallest twin towers and one of the biggest window cleaning challenges in the world. Also, see how jigsaw puzzle pieces are made to be unique and how Olympic field hockey sticks are crafted from fiberglass and Kevlar.