Mothersharker: Hammer Time
Dr. James Sulikowski and Beckah Campbell use advanced technology to discover where pregnant hammerheads give birth, revealing surprising findings.
Researchers Dr. James Sulikowski and Beckah Campbell aim to solve the mystery of where the elusive pregnant scalloped hammerheads give birth using the latest underwater ultrasound and birthing tag technology, and it's closer than you realize.