Star-Crossed
A barbaric Wesen ritual is brought to the present and Nick, Hank and Wu are already five steps behind the serial killer. Meanwhile, Hadrian's Wall's war against Black Claw intensifies as Eve uses her unique skills to interrogate a suspect.