Silence of the Slams
An ancient Wesen warrior tradition finds its way into the modern world of Luchador wrestling thanks to a local maskmaker. As Nick, Hank, Monroe and Rosalee try to put a stop to the bloodshed that is taking place, Capt. Renard mulls over an offer.