E.B. White's Charlotte's Web Part 3
Charlotte, Wilbur, Fern, and family are off to the County Fair! Will Wilbur win the blue ribbon and ensure his life is saved? Can Charlotte help by spinning a message in her web that's greater than any she's spun before?