E.B. White's Charlotte's Web Part 1
A runt pig named Wilbur tries to navigate farm life after being saved by a young girl named Fern. When Wilbur learns that he is being raised for slaughter, he turns to a new friend for help: a witty and wise barn spider named Charlotte.