Human Habitrail/Mission to the Sun
A salesman arrives peddling vacuums. During his pitch, he shrinks Muriel and Eustace and sucks them up into his vacuum. Then, Courage and the family are selected by NASA to go on a dangerous space mission to save the Sun.