Courage Meets the Mummy/Invisible Muriel
A mummy returns from the dead to seek revenge on the two people who wrongfully entombed him, two people who look like Muriel and Eustace. Then, Muriel whips up a batch of her secret recipe dog food for the County Dog Food Contest.