Koga Kuchiki escapes his confinement, killing the Soul Reapers who framed him. Although Ginrei sympathises with Koga's situation, he reprimands him for his rash actions. Enraged, Koga severs ties with the Kuchiki clan and begins killing Soul Reapers.