Ichigo demands that Byakuya use his Bankai against him. Byakuya remains unmoved by Ichigo's amazing display of power. Meanwhile, Uryu, Chad, Orihime, Ganju and their new Soul Reaper friend, "Mini Mustache," have trouble navigating through the Seireitei.