Ichigo and Lirin are attacked by the Bount Yoshino Soma and her Doll, Goethe. An unexpected visit from Rukia comes just in the nick of time, but she and Ichigo appear to be outmatched when the Bount Ryo Udagawa and his Doll, Friede, join the fight.