Caught
Manyang falls into chaos following Jin-muk's arrest. Did he only kill Min-jeong? Where are Yu-yeon, Jeong-im, and the others? Dong-sik and Ju-won make a risky deal to get a confession and must rely on each other. Will Dong-sik keep his promise to Ju-won?