Catch
How did Dong-sik become a monster? Ju-won stays vigilant while pursuing Dong-sik and the case. Dong-sik is startled by an unexpected intruder, and Ju-won uncovers his weakness. He aggressively corners Dong-sik, dramatically shifting their relationship.