The Caribbean
The Caribbean, where sailfish hunt with speed, sperm whales dive for squid, and millions of red crabs migrate to the sea. Hummingbirds defend territories post-hurricane, and on nearby islands, capuchin monkeys use tools to survive. With Tom Hanks.