The Atlantic Coast
The Atlantic Coast, where wild horses battle, bald eagles chase ospreys, and sharks protect fish. Raccoons navigate city life, black bears search for food in ancient forests, and a 130-year-old oak tree prepares for winter's arrival. With Tom Hanks.