Wine Helps the Sex Ed Go Down
While Micah and his girlfriend embrace their future together, Ethan returns to the farm and gets real about some of the ways he and Olivia went wrong. Moriah talks music and heartbreak with her bestie and Olivia and Lydia Grace host a sex-ed party.