I Was Born on Highway 111
Kim and Barry deal with the frustration of a drawn-out divorce, Olivia shares with her friend where things went wrong with Ethan and what she's looking for next, and Ethan and Micah return to Cairo to help throw a surprise birthday party for Lydia.