Spring Surprises
Host Molly Yeh challenges the bakers to bring the unexpected to their upside-down citrus cakes. In the main heat, judges Kardea Brown, Nancy Fuller and Duff Goldman are impressed with the bakers' out-of-the-box thinking and unique takes on pies.