Everything's Coming Up Floral
Host Molly Yeh challenges the 12 competing bakers to make fruit tarts that showcase their distinct personalities. Then, the bakers must fight to remain in the game with a floral bonanza cake that wows judges Kardea Brown, Nancy Fuller and Duff Goldman.