Seeking the Unexpected
The Ryans meet with a new potential sister wife. Shane Sherwood worries he'll lose Ashley to another woman. Nick Davis anxiously waits to see if his wives are ready to start dating. After a month apart, Dannielle calls Garrick with shocking news.