Seeking Can Be Complicated ...
Dannielle and Nathalia confront Garrick about his use of dating apps. April and Danielle Davis have an emotional heart-to-heart. The Salahuddins learn upsetting news about Keisha. After being stood up, the Ryans hit the road to surprise Stephanie.