Smoke and Mirrors
Dolly calls Sarah out on her unrealistic expectations. Bruno shakes up Monica's love life for better or worse. Luiza sets Tony up on a blindfolded dating experiment to break his obsession with appearances. Harold makes a confession to Amber.