Let the Flames Begin
Love-hungry Americans look for their perfect match abroad. Single mom Monica heads to São Paolo, Brazil to find her dream man. Amber seeks romance in Dublin after being engaged 3 times. Heartbroken Harold travels to Singapore for a second chance at love.