Spinach Soup With Cheese and Chicken Arepas
Samantha Seneviratne demonstrates how to make a surprisingly quick and delicious comfort meal of savory, creamy spinach soup along with crunchy, tender quinoa cakes filled with cheese and topped with chicken -- perfect for any day of the week.