Broccoli Pesto Pasta and Roasted Vegetable Salad
Samantha Seneviratne talks pasta with Chef Allison Arevalo, owner of Pasta Louise in Brooklyn, NY, before showing pesto's versatility with her easy, flavorful version featuring broccoli. And roasted root vegetables over hearty greens rounds out the meal.