Slash and Burn
Dave and Cody portray hikers lost on the Argentinian island of Tierra Del Fuego. The duo tests out a dangerous first-aid method using black powder from Dave's antique gun. Later, they risk hypothermia after deciding to cross a frigid glacial river.