Stuck in the Muck
Dave and Cody portray air boaters stranded in the steamy swamps of the Florida Everglades. First, Cody cannibalizes the boat for useful parts and constructs a signal device. Then, the duo hikes through the marsh, but a potential alligator hole stops them.