Thai, Pie and Fries
Guy Fieri's diving into Thai food, pie and hearty fries. In San Diego, a spot is servin' phenomenal fish and righteous ribs. Plus, in Arroyo Seco, N.M., a New Zealand food truck makes mouthwatering meat pies and a cozy joint loads up bison chili fries.