Eastern Southern
Guy Fieri's heading east to get a taste of the South. A real deal smokehouse in New Hampshire is putting their own spin on meatloaf, a funky North Carolina joint is spicin' up their shrimp and a historic Florida spot is making a standout seafood stew.