Worst-Case Scenario
The range heats up when fierce New York chefs Amanda Freitag and Alex Guarnaschelli bring in heavy-hitters to battle Bobby Flay. Chicago's Chef Jared Case tests his skills against the Greek-inspired Chef Kouri Killmeier in this battle for bragging rights.