Sticking to Your Guns
Food Network's Curtis Stone and Sunny Anderson take no prisoners on their quest to beat Bobby Flay. They've brought farm to fork chef Clark Barlowe to go head to head with Italian chef Peter McAndrews, but who will claim victory?