Secret of the Flushed Footlong
The Robot Chicken writers uncover the outtakes from Seth Green's classic Burger King commerical. Krang lies on his online dating profile. Andy's latest toy doesn't fit in with the "Toy Story" gang. Huey Lewis' lost "Back to the Future" hit song.