Triple Hot Dog Sandwich on Wheat
The Property Brothers try to satisfy Lex Luthor's need for real estate. Is being a My Little Pony just a phase? The U.S. Army finds a use for Inspector Gadget. Robot Chicken re-tells the story of "Goldilocks and the Three Bears."