Too Scared to Sleep
With Halloween approaching, the Busbys scramble to make the holiday spook-tacular and safe in the pandemic. Riley's refusal to sleep in her room wreaks havoc on the household. A hurricane threatens Lake Charles, forcing friends and family to evacuate.