Busby Beach Babes
The Busbys vacation in Florida as Danielle struggles with her health issues. Blayke's fear of the ocean impacts the Quints. Adam and the whole family plan a surprise wedding anniversary for Danielle. The Busbys brace for Hazel's next eye appointment.